Word drinkwater professional dankzij BWT

5.1.2018 8:00   BWT Nederland B.V.

Ben je een leergierige installateur en heb je ervaring in sanitair of centrale verwarming? Dan ben jij de persoon die in aanmerking komt voor de opleidingen georganiseerd door BWTaqademy.

Er wordt gekozen voor een goede verhouding tussen theorie en praktijk. De opleidingen waren in 2017 een enorm succes, er moesten zelfs extra data vastgelegd worden om aan de vraag van de installateurs te kunnen voldoen.

BWT Nederland BV zet dit succes verder in 2018. Op 22 februari vindt de eerste opleiding plaats. Hoe ziet zo’n opleidingsdag eruit? De dag gaat van start om 8u30 met een heerlijk kopje koffie. Rond 9u gaat de opleiding dan echt van start, in de ochtend worden alle aspecten van sanitaire waterbehandeling toegelicht. Om 12u00 zorgt BWT voor een lunch, het moment waarop de installateurs elkaar beter leren kennen en hun ervaring met BWT kunnen delen. Rond 13u wordt er gestart met het praktische gedeelte. De installateurs leren hoe je een BWT-waterontharder (AQA perla en AQUADIAL) opstart en hoe je er onderhoud op uitvoert.

Kortom een ervaring om niet te vergeten!
Nog niet ingeschreven? Surf dan snel naar: www.bestwatertechnology.nl.

Ontdek ook al de opleidingen op onze Facebook-pagina