1|2
Model United Nations Oud Beijerland 201724.11.2017 | 14/11 @ CSG Willem van Oranje: Thema 2018: Tolerantie & Solidariteit MUN is een wereldwijde term die op veel plekken gebruikt wordt, en staat voor Model United Nations, of te wel de Verenigde Naties in het klein. MUNO, is de versie ...lees artikel
Aquatech Amsterdam 201713.10.2017 | 31/10 - 3/11 @ Amsterdam: Bezoek dé vakbeurs voor de watertechnologie professional.  Van 31 oktober tot 3 november toont BWT hun nieuwe producten & innovatieve technologien omtrent waterbehandelingen. Voor particulieren & ...lees artikel
Winnaars racebaan4.10.2017 Hardenberg: Proficiat Paul! Gedurende 3 dagen konden onze bezoekers aan de stand racen met onze BWT racebaan. Elke dag was er 1 winnaar. Onze eerste winnaar van de BWT racebaan is gekend: Paul Kuipers. Komende dagen ...lees artikel
Installatie vakbeurs Hardenberg 201713.9.2017 Waddinxveen: Haast je naar onze stand 425 op de installatie vakbeurs in Hardenberg. Je ontdekt er ons gamma waterontharders en kan er heerlijk magnesiumwater proeven. Daarenboven kan u op de racebaan een rondje rijden ...lees artikel
Magnesiumwater & onthard water26.6.2017 Waddinxveen: Gebruikt u ons magnesiumwater al voor heerlijke sapjes, ijs, smoothies en gerechten? Voor de voordelige prijs van € 17,99 kunt u al aan de slag! U vult de waterkan eenvoudig onder de kraan. De toevoeging ...lees artikel
BWT ondertekent een samenwerkingsakkoord met Sahara Force India.13.6.2017 : Dankzij BWT, de Europese marktleider in watertechnologie, krijgt Sahara Force India een gloednieuw aanzicht. In het Formule 1-seizoen van 2017 racet hun VJM10 in het roze, magenta en zilver, kleuren die ...lees artikel
Er komt een vervolg op het succesverhaal “BWT@cademy”30.1.2017 BWT Nederland B.V.:   In maart 2016 is BWT Nederland verhuisd naar een nieuwe locatie in Waddinxveen. Dit bood nieuwe mogelijkheden voor het bedrijf. Met een grote showroom, nieuw ingerichte testruimte en trainingszaal leek ...lees artikel
Sluiting Kerstvakantie13.12.2016 BWT Nederland B.V.: BWT Nederland B.V. gaat er even tussenuit; van 26 december 2016 t/m 30 december 2016 zullen onze kantoren gesloten zijn. Voor dringende interventies binnen uw onderhoudscontract kan u wel nog steeds ...lees artikel

BWT Nederland B.V. behaalde opnieuw ISO 9001 en VCA 30.6.2016 Waddinxveen: Kwaliteit is en blijft voor BWT een prioriteit. De her certificatie van onze ISO9001 en VCA standaarden was dan ook een vereiste om onze diensten voor het verkopen, installeren, in bedrijf nemen en in ...lees artikel
BWT Nederland zoekt u!30.6.2016 Waddinxveen: Sinds juli 2015 heeft BWT Nederland B.V. een nieuwe Managing Director; onder leiding van hem en de Legal Director vaart BWT Nederland een nieuwe koers, gericht op een verdere uitbouw en verbetering van ...lees artikel
1|2