1|2
BWT ondertekent een samenwerkingsakkoord met Sahara Force India.13.6.2017 : Dankzij BWT, de Europese marktleider in watertechnologie, krijgt Sahara Force India een gloednieuw aanzicht. In het Formule 1-seizoen van 2017 racet hun VJM10 in het roze, magenta en zilver, kleuren die ...lees artikel
Er komt een vervolg op het succesverhaal “BWT@cademy”30.1.2017 BWT Nederland B.V.:   In maart 2016 is BWT Nederland verhuisd naar een nieuwe locatie in Waddinxveen. Dit bood nieuwe mogelijkheden voor het bedrijf. Met een grote showroom, nieuw ingerichte testruimte en trainingszaal leek ...lees artikel
Sluiting Kerstvakantie13.12.2016 BWT Nederland B.V.: BWT Nederland B.V. gaat er even tussenuit; van 26 december 2016 t/m 30 december 2016 zullen onze kantoren gesloten zijn. Voor dringende interventies binnen uw onderhoudscontract kan u wel nog steeds ...lees artikel

BWT Nederland B.V. behaalde opnieuw ISO 9001 en VCA 30.6.2016 Waddinxveen: Kwaliteit is en blijft voor BWT een prioriteit. De her certificatie van onze ISO9001 en VCA standaarden was dan ook een vereiste om onze diensten voor het verkopen, installeren, in bedrijf nemen en in ...lees artikel
BWT Nederland zoekt u!30.6.2016 Waddinxveen: Sinds juli 2015 heeft BWT Nederland B.V. een nieuwe Managing Director; onder leiding van hem en de Legal Director vaart BWT Nederland een nieuwe koers, gericht op een verdere uitbouw en verbetering van ...lees artikel
BWT ondersteunt brouwerij bij uitbreiding1.5.2015 Zoeterwoude:     Een internationaal bekende brouwerij breidt uit en BWT ondersteunt de brouwer en zijn collega's bij het bepalen welke waterbehandeling het best geschikt is zodat het perfecte bier gebrouwen kan worden.   We ...lees artikel
BWT at Aquatech 201314.11.2013 Mondsee: This year at Aquatech, the world's largest water technology trade fair, BWT was represented twice. In addition to the BWT stand, the FORZE VI, the latest generation of full-sized racing cars to be equipped ...lees artikel
BWT’s new pharmaceutical water system makes drug manufacturing even safer12.9.2013 : Water is the most important raw material in the manufacture of drugs, vaccines and cosmetics. The new LOOPO pharma water distribution system, developed by BWT Pharma & Biotech, provides the highest ...lees artikel
BWT - member of the VÖNIX Sustainability Index24.6.2013 Mondsee: BWT – Best Water Technology again is member of the Sustainabilty Index VÖNIX of the VBV-Pension Fund Company. Sustainability – ie the inclusion of ecological and social goals – is considered an integral ...lees artikel
BWT E1 single lever filter receives “Product of the Year 2013” award5.6.2013 Mondsee: Protective filter wins the Plus X Award prize for innovation in four categories The BWT E1 is the first single lever filter in the world – a new type of filter designed to provide unique benefits in ...lees artikel
1|2