Contact en bereikbaarheid

Bij aanvragen van allerlei soorten helpen onze service medewerkers u graag verder. Ons ervaren team ondersteunt u bij het vaststellen van uw probleem en onderneemt verdere stappen. U bereikt ons als volgt:

 
  • Service afdeling: 088 - 750 90 00
    Maandag t/m vrijdag van 7.30 tot 16.15 

 

U kunt ons ook bereiken via fax op 088 - 750 90 90 of per E-Mail:


service@bwtnederland.nl

 

In noodgevallen bereikt u ons ook buiten kantoortijden (mits u hiervoor de benodigde dienst als optie in uw onderhoudscontract heeft op laten nemen) ook op de Hotline 088 - 750 90 00.

 
Houdt u uw klanten nummer bij de hand, dit heeft u nodig in het keuzemenu dat u krijgt als u onze centrale belt.

 

U kunt ook het contactformulier invullen en een bericht sturen. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

 

Gegarandeerde zekerheid met de BWT service monteurs

Onze service monteurs zorgen in heel Nederland voor een probleemloos functioneren van uw installatie, we zijn bij noodgevallen snel ter plaatse.

 

Bij de telefonische storingsdienst na kantooruren belt u de centrale, volgt het keuze menu, geeft uw pincode in en (mits deze via uw onderhoudscontract geactiveerd is) u wordt naar het voicemail systeem geleid. De centrale belt vervolgens net zo lang met de dienstdoende monteur tot hij het bericht heeft afgeluisterd en contact met de klant heeft opgenomen. In eerste instantie proberen we het probleem met telefonische ondersteuning te verhelpen. Lukt dat niet, dan komt de monteur zo snel mogelijk naar u toe.

Servicenummer

 

 

U bereikt onze Service afdeling op:

088 - 750 90 00